خدمات

دستبند مردانه سفارشی

امروزه استفاده از اکسسوری چه برای مردان و چه برای زنان زیاد شده است.
انواع مختلفی از آن وجود دارد که هر کدام برای قسمت‌های مختلف استفاده می‌شود.
طرح‌های زیادی که برای این کار در نظر گرفته شده است باعث می‌شود که بتوان به راحتی تنها آن محصولی که مورد نظر و از نظر زیبایی با سلیقه ما سازگار است انتخاب شود.

دستبند مردانه از اکسسوری‌هایی است که در چند سال اخیر مورد توجه مردان و پسران برای استفاده قرار گرفته است.
این دستبندها طیف گسترده‌ای دارند به صورتی که هم آن‌ها را می‌توان برای مراسم‌های رسمی و هم غیر رسمی و راحت استفاده کرد و انتخاب هر کدام به سلیقه هر فرد بر می‌گردد.
البته همان طور که گفته شد این طیف گسترده باعث شده است که هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند از داشتن چنین اکسسوری در کنار استایل خود استفاده کرده و سود ببرد.

دستبند مردانه سفارشی گالری جوآن

شما می‌توانید برای داشتن طرح دلخواه خود برای دستبند، از طریق فروشگاه آنلاین گالری جوآن و راه‌های ارتباطی آن استفاده کنید.
این به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید طرح دلخواه خود را به طور کامل برای ما توضیح دهید و در صورت نیاز تصاویری نیز ارسال کنید تا ما بتوانیم با پشتیبانی بیست و چهار ساعته کار شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم.

برای اینکه شما در انتخاب طرح مورد نظر خود آزادی بیشتری داشته باشید، بعد از این که اطلاعات را از شما دریافت کردیم شروع به تولید چهار طرح بر اساس داده‌های دریافتی می‌کنیم تا در زمانی کوتاه آن‌ها را به شما برای انتخاب نهایی نشان دهیم.
بعد از انتخاب شما با سرعت تمام مراحل بعدی به پایان می‌رسد تا در سه روز کاری دستبند سفارشی آماده به ارسال شده باشد.
ما می‌توانیم به شما این اطمینان را دهیم که هر کجای ایران که هستید توانایی این را داریم تا محصولتان را برایتان ارسال کنیم و در سریع ترین زمان و به وسیله با اطمینان ترین خطوط ارسال به دست شما به صورت صحیح و سالم برسد.

تمامی محصولات ما دارای گارانتی به مدت یک سال است که به وسیله پشتیبانی بیست و چهار ساعته این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت وجود مشکل و خرابی‌های احتمالی در محصول خود به راحتی می‌توانید با ما تماس بگیرید تا ما در اولین و سریع ترین فرصت بتوانیم مشکل شما را بر طرف کنیم تا شما از خرید خود راضی باشید.

این گارانتی در کنار پشتیبانی از تعمیرات و خرابی‌های موجود که ممکن است وجود داشته باشد از آبکاری جواهرات نیز پشتیبانی می‌کند.
ممکن است که به دلایل مختلفی به خصوص گذر زمان، جواهرات نیاز داشته باشند که برای برگشتن به روز اول خود در درخشندگی و همین طور براقی به صورت ویژه‌ای مورد ترمیم قرار بگیرند که این کار به وسیله آبکاری انجام می‌شود.
برای راحتی شما ما خدمات آبکاری را نیز در گالری جوآن داریم تا شما بتوانید در صورت نیاز به آن برای تازه کردن جواهرات خود از آن استفاده کنید.

تمامی  قطعات دستبندهای سفارشی به وسیله بهترین مواد موجود ساخته شده‌اند تا نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار باشند بلکه بتوانند در حین استفاده در کارهای روزمره دوام داشته باشند و به راحتی خراب نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید