خدمات

دستبند نقره سفارشی

یکی از زیباترین فلزاتی که می‌توان با آن جواهرات مختلفی ساخت نقره است.
نقره بعد از طلا پر استفاده ترین فلز برای ساخت جواهرات و اکسسوری‌های مختلف است که به صورت روزانه تعداد زیادی از افراد برای زیبایی بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

استفاده از نقره می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این قسمت به دو مورد از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم قیمت پایین تر و زیبایی بالای آن.
طلا قیمت بسیار بالاتری نسبت به نقره دارد برای همین برای گرفتن هدیه و کارهای غیر رسمی بسیار هزینه بالایی دارد ولی در مقایل ان نقره قیمت بسیار مناسب تری دارد و برای همین است که مصرف آن در جوانان بسیار بیشتر دیده می‌شود.
از زیبایی رنگ نقره‌ای نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد.
رنگ خاصی که این فلز دارد باعث می‌شود که ظاهری کلاسیک و همزمان مدرن وجود داشته باشد تا بتوان به راحتی آن‌ را با تمام لباس‌ها ست کرد.

دستبند نقره سفارشی گالری جوآن

برای اینکه شما بتوانید از دستبندی که قرار است تهیه کنید لذت ببرید باید دستبند طوری ساخته باشد که بتوانید از زیبایی آن لذت ببرید.
برای اینکه بتوانید به این امر دست پیدا کنید می‌توانید به راحتی دستبند نقره سفارشی خود را داشته باشید.
این دستبند با تمام جزئیاتی که شما در ذهن دارید ساخته می‌شود تا در انتها از استفاده از آن لذت ببرید.

در گالری جوآن شما می‌توانید از طرح‌های مختلفی که وجود دارد انتخاب کنید و همین طور طرحی که در ذهن خود برای دستبند دارید را ثبت کنید تا ما بتوانیم بهترین را برای شما درست کنیم.
این نکته مهم است که باید به طور دقیق از انتخاب خود مطمئن باشید تا بعد از پایان کار بتوانید با لذت از ان استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش محصول در سه روز کاری به دست شما خواهد رسید که این سرعت در کار باعث می‌شود که شما بتوانید در کمترین زمان منتظر باشید تا به محصول دلخواه خود دست یابید.

محل زندگی شما نیز هر کجا ایران که باشد جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
به این دلیل که گالری جوآن به تمامی مناطق ایران ارسال دارد و نباید از رسیدن محصول به دستتان نگران باشید.

تمامی محصولات سفارشی با گارانتی یکساله هستند.
این به شما این امکان را می‌دهد در صورت وجود مشکل بر روی دستبند بتوانید آن را برای تعمیر بفرستید تا دوباره مثل روز اول به شما برگردانده شود و همین طور در صورت نیاز به آبکاری این کار نیز قایل انجام است.
آبکاری در نقره در صورت نگه داری درست در دراز مدت نیاز است ولی در کل ممکن است که بنا به دلایلی نیاز به این کار وجود داشته باشد که شما بدون هیچ نگرانی ‌می‌توانید از خدماتی که گالری جوآن در اختیار شما می‌گذارد استفاده کنید.

نکات قابل توجه در هنگام سفارش دستبند نقره

مهم است که بدانید دقیقا چه می‌خواهید.
دستبندها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند که ممکن است در عکس با چیزی که در درست شما قرار می‌گیرد کمی متفاوت باشد به دلیل اینکه دست‌ها از یکدیگر متفاوت هستند.
برای همین باید از اندازه دست و اندازه‌ای که دستبند قرار است داشته باشد مطمئن بود تا در زمان استفاده از آن به مشکلات بزرگ بر نخورد.

دیدگاهتان را بنویسید