خدمات

ساخت گردنبند اسم

یکی از زیباترین جواهراتی که می‌تواند هر کسی از آن استفاده کند گردنبند است.
این وسیله به راحتی به دور گردن بسته می‌شود و با لباس ست می‌شود تا ظاهر فردی که آن را به گردن انداخته است را زیباتر کند.

گردنبند‌ها می‌توانند به وسیله تفاوت‌هایی که دارند از یکدیگر تفکیک شوند و این گستردگی در ایجاد و ساخت آن‌ها باعث شده است که تنوع آن‌ها بالا باشد.
در نتیجه هر فردی با هر ایده‌ای از زیبایی که داشته باشد می‌تواند به راحتی نمونه‌ای را برای خود پیدا کند.

گردنبند اسم

یکی از زیبایی‌هایی که می‌توان به هر گردنبندی اضافه کرد اسم است.
برای اینکه این کار انجام شود به راحتی می‌توان اسم مورد نظر خود را که می‌تواند اسم خودتان و یا کسی که برای او گردنبند را تهیه می‌کنید باشد سفارش داده تا به گردبند اضافه شود.

اضافه کردن این اسم به گردنبند می‌تواند به صورت‌های مختلفی باشد.
به دلیل این که ممکن است که در طرحی که شما در ذهن دارید از جواهر دیگری برای ساخت آن استفاده شده باشد و همین طور خط‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارد که به کمک آن می‌توان به صورت‌های مختلف اسم را نوشت و طراحی کرد.
همین گوناگونی باعث می‌شود که به سادگی می‌توان برای یک گردبند ساده طرح‌های زیادی بوجود آورد تا بتوان زیبایی آن را بیشتر کرد.

ساخت گردنبند اسم گالری جوآن

اولین اقدامی که برای داشتن گردنبند با اسم ویژه‌ داشته باشید سفارش دادن آن است.
شما می‌توانید این کار را به راحتی از طریق فروشگاه آنلاین گالری جوآن انجام دهید و از طریق راه‌های ارتباطی قرار گرفته شده نیز با پشتیبانی بیست و چهار ساعته در ارتباط باشید از تمام مراحل به طور کامل اطلاع داشته باشید.

بعد از این که شما اطلاعت که نیاز است برای ساخت گردنبند اسم داشته باشیم را به ما دادید، شروع به طراحی طرح اولیه می‌کنیم.
در طرح اولیه چهار طرح و شکل مختلف وجود دارد که بر اساس اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار دادید درست شده است و به همین دلیل نزدیک ترین ‌به خواست شما هستند.
اولین قدم‌های ساخت گردنبند بعد از انتخاب شما از بین این چهار طرح است. بعد از این ما در کمترین زمان ممکن محصول سفارشی شما را ساخته تا آماده تحویل باشد.
طول تولید محثول در مدت سه روز تمام می‌شود و بعد از آن گردنبند اسمی که شما سفارش داده‌ اید آماده ارسال است.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای فروشگاه‌های آنلاین و خرید از آن‌ها وجود داشته باشد ارسال است. ممکن است که آن‌ها نتوانند به هر مکانی محصول را ارسال کنند و به همین دلیل مشکلاتی نیز برای ارسال و یا حتی خود محصول نیز بوجود بیاید. اما گالری جوآن تمام محصولات خود را به راحتی به هر کجا از ایران می‌تواند ارسال کند.
این ارسال به طور مستقیم است و هیچ جای نگرانی برای آسیب دیدن و گم شدن محصول در طی مسیر نمی‌گذارد.

گارانتی به مدت یکسال بر روی تمامی محصولاتی که سفارش ساخت دارند وجود دارد تا در صورت بوجود آمدن مشکلی که بتوان آن را با گرانتی از بین برد به راحتی و بدون پرداخت هزینه‌ای این کار انجام شود.

آبکاری و تعمیرات

برای این که بتوانید جواهرات خود را به روز و همین طور سالم و زیبا نگه‌داری کنید نیاز است که در زمان‌های مختلف آن‌ را آبکاری کنید و حتی در صورت نیاز آن‌ را تعمیر نیز کنید.
برای راحتی شما تمام این خدمات به وسیله ما انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید