خدمات

ساخت گردنبند با اسم دلخواه

از زیبایی‌هایی که یک گردنبند می‌تواند داشته باشد اسمی است که بر روی آن قرار می‌گیرد.
جدا از جواهراتی که ممکن است بر روی گردنبند استفاده شود داشتن اسم خاص بر روی آن باعث جلب توجه اطرافیان و دقت آن‌ها به گردنبند می‌شود.
داشتن اسم بر روی گردنبند باعث می‌شود که نشان دهید این اسم و شخص برای شما مهم است، چه نام خودتان باشد چه نام کسی که دوستش دارید.
همین طور برای افراد مختلف که هدیه تهیه می‌کنید دیدن اسمشان برای روی گردنبندی که برای آن‌ها سفارشی ساخته شده است می‌تواند بسیار رضایت بخش باشد و آن‌ها را خوشحال کند.

گردنبند با اسم دلخواه

خود گردنبند می‌تواند در طرح‌های بسیار گوناگونی ساخته شود.
همین طور می‌تواند جنس‌های مختلفی داشته باشد.
به همین دلیل تنوع بالا هر فردی می‌تواند به راحتی آن گردنبندی که دوست دارد را سفارش دهد.

قسمت دیگر گردنبند را که ممکن است جواهرات مختلف دیگر تشکیل دهد که در اینجا اسم قرار می‌گیرد نیز می‌تواند طراح‌های مختلفی داشته باشد.
این را در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از حالت‌های نوشتن در اندازه‌های متخلف وجود دارد.
همین طور برای نوشتن اسم زبان‌های مختلفی نیز وجود دارد.
تمام این تفاوت‌ها از آنجایی بوجود می‌آید که هر فرد سلیقه متفاوتی از دیگری دارد و زیبایی در دیدگاه او از دیگر متفاوت است.

شما می‌توانید طرح خاصی را که در ذهن برای ساخت این محصول دارید را به اطلاع ما برسانید تا ما بتوانیم نزدیک ترین طرح را به شما تحویل دهیم.

گردنبند اسم دلخواه گالری جوآن

همان طور که گفته شد ساخت محصول با طرح‌های مختلفی که شما در ذهن دارید یکی از خدماتی است که ما در گالری جوآن ارائه می‌دهیم.

بعد از این که شما طرح اولیه ذهنی خود را با ما به اشتراک گذاشتید کار طراحی شروع می‌شود.
بر اساس اطلاعات داده شده طراحان ما چهار طرح مختلف را ساخته و شما از بین‌ آن‌ها انتخاب می‌کنید که کدام یک را برای ساخت ترجیح می‌دهید.
بعد از انتخاب شما است که کار ساخت شروع می‌شود.
تمام مراحل ساخت در سه روز به پایان می‌رسد تا بتوان در سریع ترین زمان ممکن محصول را آماده کرد و به شما ارسال کرد.

پشتیبانی بیست و چهار ساعته ما به شما این اطمینان را می‌دهد که شما در هر کجا از مسیر می‌توانید کار خود را پیگیری کنید تا از درستی تمام مراحل مطمئن باشید.

گالری جوآن محصولات را می‌تواند به تمام ایران ارسال داشته باشد.
پس بعد از ساخت طرح اصلی و اتمام مراحل، محصول پایانی به هر کجا ایران آماده ارسال است.

در زمان ارسال محصول به شما، محصول باید دارای گارانتی به مدت یکسال باشد تا شما به راحتی بتواند در صورت وجود مشکل از آن استفاده کنید و از خدماتی که توسط گارانتی به شما ارائه می‌شود به صورت رایگان استفاده کنید.

خدمات آبکاری و تعمیرات

در کنار ساخت و طراحی، آبکاری و تعمیرات از خدماتی است که ما در گالری جوآن ارائه می‌دهیم.
شما می‌توانید جواهرات خود را برای زیباتر شدن، درخشان‌تر شدن و مانند روز اول خود شدن برای ما ارسال کنید تا ما به وسیله آبکاری این کار را انجام دهیم.

همین طور در صورت نیاز به تعمیرات بخش از جواهر خود نیز می‌توانید محصولتان را برای ما ارسال کرده و بعد از آن به صورت سالم دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید