خدمات

ساخت گردنبند سفارشی

گردنبند یکی از محصولاتی است که افراد مختلف از آن استفاده می‌کنند تا ظاهر خود را زیباتر کنند.
این وسیله به دلیل استفاده گسترده توسط افراد مختلف باعث شده است که شرکت‌های سازنده را محبور کند که طرح‌های بسیار زیاد، متنوع و زیبا ارائه دهند تا بتواند با سلیقه هر فردی همخوانی داشته باشد.
اما بعضی وقت‌ها ممکن است که با وجود این همه طرح در فروشگاه‌های مختلف و همین طور فروشگاه‌های آنلاین طرح دلخواه یافت نشود و یا طرحی که مد نظر است باید به صورت خاصی طراحی شود تا بتوان به عنوان یادگاری و همین طور هدیه از آن استفاده کرد.

ساخت گردنبند سفارشی برای هدیه

یکی از دلایلی که گردنبند سفارشی را ویژه می‌کند ساخته طرح سفارشی و هدیه دادن آن است.
به دلیل اینکه اگر طرح سفارشی باشد از نظر ظاهر بسیار متفاوت تر از گردنبندهای معمولی است.
این تفاوت باعث می‌شود که هدیه خاص و ویژه باشد و به همین دلیل زمانی که فردی آن را دریافت می‌کند متوجه توجه شما به او می‌شود.

به عنوان مثال شما می‌توانید در زمان سفارش طرح دلخواه خود نام فردی که قرار است هدیه را دریافت کند نیز به گردنبند اضافه کنید تا در زمان دیدن ان خوشحال شود.

ساخت گردنبند سفارشی

تمامی گردنبندها می‌توانند با فلزهای مختلف ساخته شوند.
جدا از طرحی که مد نظر شما برای سفارش است و ممکن است که نیاز به استفاده از جواهرات دیگر به جز فلزی که در گردنبند استفاده شده است نیاز باشد، فلزات مختلفی وجود دارند که می‌توان به کمک آن‌ها گردنبند را ساخت.
فلز طلا و نقره دو فلز پر استفاده در ساخت جواهرات مختلف به خصوص گردنبند است.

ساخت گردنبند سفارشی گالری جوآن

قبل از توضیح مراحل مختلف این را بدانید که ما در مجموعه گالری جوآن دارای پشتیبانی بیست و چهار ساعته هستیم و شما می‌توانید در هر مرحله از سفارش خود و یا حتی پرسیدن سوال‌های مختلف برای بدست آوردن اطلاعات به راحتی به ما دسترسی داشته باشید.

اولین مرحله که تماس شما با ما است با دادن اطلاعات کامل از طرف شما شروع می‌شود.
تمام اطلاعاتی که نیاز است را از شما دریافت می‌کنیم و بعد از تمام شدن مرحله دریافت اطلاعات شروع به کشیدن چهار طرح مختلف بر اساس داده‌ها می‌کنیم.
پس از به پایان رسیدن چهار طرح مختلف آن‌ها را برای شما ارسال می‌کنیم تا از بین‌ آن‌ها طرحی را که بیشتر مورد پسندتان است را انتخاب کنید.

بعد از اینکه شما طرح خود را انتخاب کردید، شروع به ساخت خود گردنبند می‌کنیم.
ساخت گردنبند تا سه روز کاری تمام می‌شود و بعد از آن محصول نهایی آماده ارسال است.
ما برای ارسال محصول و رسیدن آن به دست شما هیچ محدودیتی از نظر موقعیت مکانی شما نداریم و در هر کجا کشور که باشید می‌توانید به راحتی منتظر رسیدن محصولتان به دستان باشید.

تمامی محصولات با گارانتی‌ای به مدت یک سال برای شما ارسال می‌شود تا مطمئن باشید در صورت وجود هرگونه مشکل در محصول خود و نیاز به بررسی آن به راحتی و به صورت رایگان این کار برای شما در گالری جوآن انجام می‌شود.

آبکاری و تعمیر جواهرات مختلف از دیگر خدمات ما است.
در صورت نیاز به این خدمات به دلایل مختلف مانند استفاده طولانی مدت از جواهر و یا پیش آمدن حادثه برای آن، می‌توانید در گالری جوآن از آن‌ها استفاده کنید.
تمام جواهرات شما مانند روز اول خود سالم و درخشنده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید