خدمات

دستبند طلا سفارشی

دستبند طلا یکی از زیباترین اکسسوری‌هایی است که هر فردی می‌تواند داشته باشد.
اما گاهی وقت‌ها نیاز است که این دستبند به صورت سفارشی و مخصوص درست شده باشد.
از دلایل آن می‌توان به نبودن طرح مورد علاقه فرد برای خرید و همین طور داشتن ایده خاص برای دستبند نام برد.

نکات قایل توجه در زمان تهیه دستبند طلا سفارشی

دستبند طلا سفارشی به علت این که می‌توان آن را شخصی سازی کرد بسیار محبوب است اما باید نکاتی را در زمان ثبت سفارش رعایت کرد تا در پایان کار و اتمام آن برای استفاده از دستبند با مشکل جدی رو به رو نشد.

اولین و مهمترین نکته میزان پهن بودن و نازک بودن دستبند است. بسیار مهم است که در زمان سفارش این محصول به این نکته توجه شود زیرا ممکن است که اشتباه در انتخاب باعث نارضایتی شود.
اما به راحتی و با مشاهده ‌عکس‌های مختلف به صورت آنلاین می‌توان فهمید که کدام نوع بیشتر برای شما مورد علاقه است.

نکته بعدی سایز دستبند است.
دستبند‌ها از سایزهای مختلفی ساخته می‌شود.
برای همین باید توجه داشت که در موقع سفارش آن نیز سایزی که مناسب دست خود است را انتخاب کرد تا در هنگام استفاده نه برای دست کوچک باشد که نتوان استفاده کرد و نه برای دست بزرگ باشد که در جای خود قرار نگیرد و حتی از دست در بیاید.

خدمات دستبند طلا سفارشی گالری جوآن

برای این که شما بتوانید طرح مورد نظر خود را داشته باشید بهتر است که آن را از جایی مطمئن سفارش دهید.

از اولین مرحله این کار شروع بکنیم انتخاب طرح است، برای هر نوع دستبندی چهار نوع طرح مختلف در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید از بین آن‌ها طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا ظاهر دستبندتان به شکل باشد که دوست دارید.

مرحله ساخت و ارسال در طی سه روز انجام می‌شود به این صورت که تمامی سفارش‌ها بعد از سه روزکاری ثبت شده به طور کامل آماده و به دست مصرف کننده رسیده است.

در کنار ساخت دستبند سفارشی نکته بعدی قایل توجه، گارانتی یک ساله برای تعمیر و آبکاری است.
البته که طلا نیاز به آبکاری برای درخشش ندارد اما ممکن است که به دلایل مختلفی مانند کثیف شدن دستبند و جای لک بر روی آن نیاز باشد که یک بازنگری در آن شود و تمیز شود.
همین طور ممکن است که دستبند نیاز به تعمیرات مختلفی در طی مراحل مختلف استفاده داشته باشد.
به عنوان مثال ممکن است که محل اتصال آن در جای خود محکم نباشد و شل شود که به راحتی می‌توان با سپردن آن به یک متخصص آن را درست و تعمیر کرد.

در تمامی این مراحل سعی می‌شود که بیشترین ارتباط با سفارش دهنده وجود داشته باشد تا بتوان به بهترین شکل ممکن دستبند طلا سفارشی را ساخت تا مصرف کننده از آن رضایت کاملی داشته باشد.

ارسال ما به تمام ایران است.
پس برای خرید از گالری جوان نباید هیچ نگرانی داشته باشید که نسبت به موقعیت فعلی خود ممکن است که نتوانید دستبند مخصوص خود را بدست بیاورید.

گالری جوآن

ما سعی داریم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای تمام مصرف کنندگان خود ارائه دهیم.
برای همین در تمام مراحل کوشا هستیم تا به صورت کامل و درست از خواست شما مطلع شویم تا بتوانیم شادی و رضایت شما را در پایان کار داشته باشیم.

1 نظر در “دستبند طلا سفارشی

  1. گفت:

    مقاله بدرد بخوری بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید