خدمات

ساخت حلقه سفارشی

استفاده از حلقه به زمان‌های بسیار قدیم بر می‌گردد و دلایل مختلفی نیز می‌تواند داشته باشد.
این وسیله به علت زیبایی خاصی که به ظاهر هر فردی می‌دهد به راحتی با بیشتر لباس‌ها قابل ست شدن است و برای همین در زمان استفاده از آن جای نگرانی از این که آیا قابل استفاده است یا نه وجود ندارد.

ساخت حلقه سفارشی ازدواج

یکی از دلایل استفاده از حلقه نشان دادن معنی و مفهموم خاص مانند ازدواج است.
زمانی که فرد ازدواج می‌کند سنتی وجود دارد که همیشه در خارج از خانه حلقه به دست داشته باشد تا اطرافیان از این موضوع آگاهی پیدا کنند.
حلقه‌های ازدواج می‌توانند بسیار ساده و یا طرح دار باشند.
در بیشتر مواقع از طلا برای ساخت این حلقه‌ها استفاده می‌شود ولی می‌توان از فلزات دیگر نیز در ساخت استفاده کرد و این به سلیقه هر فرد باز می‌گردد.

اما نکته مهم این است که برای این که این حلقه‌ها خاص و به یادماندنی باشند نیاز است که به طور ویژه برای شما ساخته شوند تا مانند آن در هیچ کجا وجود نداشته باشد.
اگر که شما نیاز دارید که انگشتر شما و همسرتان نه تنها با یکدیگر ست باشد بلکه متفاوت از هر انگشتری که دیدید باشد نیاز است که برای شما حلقه سفارشی ساخته شود.

ساخت حلقه سفارشی گالری جوآن

شما برای اینکه بتوانید حلقه سفارشی خود را داشته باشید اول باید از طریق راه‌های ارتباطی قرار گرفته شده در داخل سایت تماس بگیرید تا بتوانیم کار شما را به سرعت شروع کنیم.

در زمان تماس شما تمام اطلاعاتی که برای ساخت حلقه نیاز است از شما گرفته می شود تا بتوانیم چهار طرح اولیه را طراحی کنیم و بعد از آماده شدن برای شما ارسال می‌کنیم. شما از بین این چهار طرح یکی را می‌توانید انتخاب کنید که بعد از آن کار ساخت شروع می‌شود.
تمام مراحل در طی سه روز کاری به اتمام می‌رسد و بعد از آن محصول آماده ارسال می‌باشد.

برای اینکه شما بتوانید از انجام کار بیشتر آگاه باشید و همین طور اطلاعات به درستی و به طور کامل جا به جا شود ما در گالری جوآن دارای پشتیبانی بیست و چهار ساعته هستیم تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام با ما در تماس باشید.

ارسال ما به تمام کشور است. پس مطمئن باشید که هر کجا هستید محصول شما به صورت صحیح و سالم به دست شما می‌رسد.

حلقه‌ها می‌توانند با فلزات مختلف ساخته شوند.
در بیشتر موارد استفاده از طلا رایج است ولی نقره نیز یکی از پر استفاده ترین فلزاتی است که در ساخت جواهرات از آن استفاده می‌شود.
شما می‌توانید فلز مد نظر خود را برای ساخت حلقه به ما اطلاع دهید تا ما حلقه سفارشی شما را با آن بسازیم.

محصول شما با گارانتی به مدت یکسال برای شما ارسال می‌شود تا در صورت وجود مشکل و یا بوجود آمدن آن بتوانید از آن استفاده کنید.

ما در گالری جوآن در کنار ساخت جواهرات سفارشی خدماتی مانند آبکاری و تعمیر جواهرات نیز ارائه می‌دهیم. به دلیل اینکه جواهرات در طی گذر زمان و استفاده شدن نیازمند به رسیدگی هستند و یا ممکن است که قسمت‌هایی از آن‌ها خراب شود.
شما می‌توانید محصول خود را که نیازمند این خدمات است را به ما بفرستید تا ما به شما محصولتان را مانند روز اول تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید