خدمات

گوشواره نقره سفارشی

یکی از زیورآلاتی که برای هر خانمی مهم است گوشواره است.
گوشواره از جواهراتی است که بسیار به چشم می‌آید و افراد در اولین نگاه به صورت متوجه آن می‌شوند به همین دلیل مهم است که در هنگام استفاده از این اکسسوری بهترین را به همراه داشته باشید.

گوشواره نقره یکی از جواهراتی است که شمال طرح‌ها و تنوع‌های بیشماری می‌شود.
این نکته باعث مزیت بالا این محصول می‌شود به دلیل این که هر فردی با هر نوع سلیفه و سنی می‌تواند که طرح دلخواه خود را از بین تمامی طرح‌ها پیدا کند و حتی سفارش دهد.

گوشواره نقره سفارشی به راحتی می‌تواند رویا شما را  به حقیقت تبدیل کند.
از آنجایی که ممکن است در صورت وجود این همه طرح باز هم افراد نتوانند طرح و شکل مورد نظر خود را پیدا کنند سفارش طرح درخواستی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.
شما به راحتی می‌توانید برای داشتن گوشواره نقره از طریق فروشگاه آنلاین گالری جوآن اقدام کنید.

گوشواره نقره سفارشی گالری جوآن

همان طور که گفته شد در بعضی مواقع طرح دلخواه ممکن است که وجود نداشته باشد و یا به هر دلیل دیگری نیاز باشد که مدل گوشواره و شکل آن به طور خاص طراحی شود که این کار به راحتی به وسیله سفارش دادن امکان پذیر است.

برای اینکه بهتر مراحل سفارش را بشناسید با ما همراه باشید تا بدانید که این مراحل در گالری جوآن به چه صورت انجام می‌شود.
در قدم اول که شما سفارش خود را داخل سایت و از طریق راه‌های ارتباطی ثبت می‌کنید، پشتیبانی بیست و چهار ساعته ما آماده است که با شما هماهنگ باشد تا بتوانیم به بهترین شکل درخواست شما و طرحی که شما در ذهن دارید را شناسایی کنیم.
بعد از اتمام مرحله شناسایی به سرعت شروع به طراحی می‌کنیم تا در انتها چهار طرح متنوع را به شما ارائه دهیم تا شما بتوانید از بین آن‌ها طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.
بعد از این که شما طرح دلخواه خود را انتخاب کردید دوباره ما در گالری جوآن با سرعت هر چه بیشتر تولید گوشواره سفارشی شما را شروع می‌کنیم تا در سه روز کاری تمام کارها به اتمام برسد و محصول آماده ارسال باشد.

ما هیچ محدودیتی در ارسال در داخل ایران نداریم.
به همین دلیل محل زندگی شما هر کجا ایران که باشد به راحتی و با سریع ترین پست موجود ما محصول شما را به شما می‌توانیم برسانیم.

تمامی محصولات سفارشی دارای گارانتی یکساله هستند. این گارانتی به چند صورت قابل استفاده است.
ترمیم، تعمیر و آبکاری از مزایای این گارانتی است.
با داشتن این ضمانت شما می‌توانید در صورت بوجود آمدن خرابی‌های طبیعی و همین طور نیاز به تعمیر از آن استفاده کنید تا ما بتوانیم در اینجا به شما در تعمیر و ترمیم کمک کنیم.
همان طور هم که می‌دانید نقره و جواهرات دیگر در طی زمان درخشندگی و نو بودن خود را از دست می‌دهند و نیاز به رسیدگی دارند.
این رسیدگی که آبکاری نام دارد نیز می‌تواند در همین جا انجام شود به این صورت که اگر نیاز به آبکاری در جواهر وجود داشت برای ما ارسال می‌کنید و ما این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهیم و بعد از آن برای شما در کمترین زمان ارسال می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید